Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul sine-galerii.ro au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primire.
Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trimiteti pe adresa de email contact@sine-galerii.ro formularul de retur cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.
Produsele returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original si o copie a facturii de achizitie.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
PASII PE CARE TREBUIE SA II URMATI:
Formularul pentru clientii care nu au cont il gasiti aici !
Pasul 1. Completarea FORMULARULUI DE RETUR;
Pasul 2. In urma completarii formularului, clientul are obligatia de a trimite produsul prin curierul agreat cu vanzatorul
Adresa la care trimiti coletul este :
Destinatar: Artamis Stor SRL
Adresa: Sat Mineri, Strada Podgoriilor nr 5, Com. Somova, Jud Tulcea
Pasul 3. Iti restituim banii
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.
Responsabilitatea fata de starea produsului
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
Important
Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.
Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre cumparator si care nu se afla in stocul uzual al vanzatorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Vanzatorul il va informa pe cumparator daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;
- produsele confectionate la cererea consumatorului
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator
Formularul de retur poate fi accesat si downloadat de aici!
Iti multumim si iti dorim o zi cat mai buna!
Echipa sine-galerii